Osoby dorosłe coraz częściej wykorzystują je na kursy językowe, może więc warto pomyśleć również o swoim nastoletnim dziecku i zapewnić mu podobną możliwość?
Właśnie ruszają zapisy na miesięczne kursy konwersacyjne dla młodzieży w wieku 11 – 16 lat. Mogę zapewnić, że to nie będzie nudne powtarzanie gramatyki i wkuwanie nowych słówek! Będą to zajęcia pełne humoru i zabawy, w połączeniu z nabywaniem umiejętności błyskotliwej i kulturalnej konwersacji w języku angielskim. Podczas zajęć wykorzystuję najnowszą wiedzę dotyczącą pracy ludzkiego umysłu w procesie uczenia się i przyswajania języka obcego oraz dostosowuję zajęcia do indywidualnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań uczniów.
Nie zapominajmy, że poziom języka, jakim się posługujemy w ogromnej mierze decyduje o naszym miejscu w tym świecie! Daj swojemu dziecku tę szansę, zapisując je na wakacyjny kurs konwersacji w języku angielskim w Płocku.
- Zajęcia w grupach max. 4-osobowych
- Spotkania 2 lub 3 razy w tygodniu po 90 min.
- Materiały przygotowane przez nauczyciela
- Miejsce: Płock, ul. Bukowa 8
- Rozpoczęcie: pierwszy tydzień wakacji (do ustalenia)
- Czas trwania: 4 tygodnie
Ilość miejsc bardzo ograniczona! Zapraszam do kontaktu telefonicznego 693 235 806
Gwarantuję rzetelność i profesjonalizm.
Ewa Suchecka – adiunkt na Wydziale Pedagogicznym UW, absolwentka filologii angielskiej i socjologii, doktor nauk humanistycznych w zakresie metodyki nauczania języka angielskiego. Posiada bogate doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w różnych grupach wiekowych i na różnych poziomach zaawansowania. „Nauczanie to nie tylko mój zawód, ale to również moja największa pasja życiowa”, podkreśla. Odbyła wiele staży i szkoleń zagranicznych, wśród których najważniejszy był pobyt na Uniwersytecie Harvarda na zaproszenie twórcy teorii inteligencji wielorakich prof. Howarda Gardnera. W swoim nauczaniu wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego ucznia, bez względu na jego wiek, z uwzględnieniem unikalnego profilu uzdolnień, sposobu uczenia się oraz zainteresowań i preferencji.